Kampanie produktowe dla e-commerce

Obecny status
Nie jesteś zapisany
Cena
323,75

W ramach kursu otrzymujesz: 

  • Dostęp do wszystkich aktualizacji danego kursu przez 12 miesięcy.
  • Dostęp do zamkniętej grupy dla specjalistów.
  • Sesje pytań oraz odpowiedzi raz w miesiącu na żywo dla wszystkich uczestników kursu. 
Szczegółowa agenda kursu podzielona na moduły:   
 
1. Mierzenie konwersji Google Ads w E-Commerce (kody Google Ads) 
 
  • Ustawienie oraz implementacji kodów konwersji Google Ads 
  • Sposób na mierzenie transakcji w e-commerce
2. Mierzenie konwersji Google Ads w E-Commerce
 
  • Uwzględnij w konwersjach – bardzo ważne pole! 
3. Google Merchant Center – co to jest?
 
  • Weryfikacja witryny dla Google Merchant Center
  • Konfiguracja Google Merchant Center – podstawowe informacje
  • Feed produktowy – co to jest – dlaczego jest to tak istotne? 
  • Skąd brać feed produktowy?
  • Co jest w fedzie najważniejsze – przejście przez najważniejsze atrybuty
  • Połączenie z kontem Google Ads – ekran done 

4. Uruchomienie kampanii PLA (product listing ads) 

  • Ustawianie kampanii PLA oraz optymalizacja
  • Podział na filtry zasobów – segmentacja
  • Podział na grupy produktów / produkty
  • Podział na urządzenia – 
  • W jaki sposób optmalizować kampanie PLA 

5. Ustawianie kampanii Smart PLA oraz optymalizacja

  • Ustawienie kampanii Smart PLA 
  • Teoryetycznie nie ma żadnych możliwości optymalizacji – czy napewno? 
  • Jak sprawić aby te kampanie działały jeszcze lepiej? 

6. Ustawienie remarketingu dynamicznego

  • Zwykłe kody do remarketingu a kody do remarketingu dynamicznego –
  • Generowanie kodów do remarketingu dynamicznego oraz ich wykorzystanie