Kampanie w sieci reklamowej Google Display Network

Obecny status
Nie jesteś zapisany
Cena
199 PLN
Rozpocznij

W ramach kursu otrzymujesz: 

  • Dostęp do wszystkich aktualizacji danego kursu przez 12 miesięcy.
  • Dostęp do zamkniętej grupy dla specjalistów.
  • Sesje pytań oraz odpowiedzi raz w miesiącu na żywo dla wszystkich uczestników kursu. 
Szczególowa agenda kursu podziełona na moduły:  
 

 1. Ustawienia kampanii w sieci reklamowej Google – GDN

  • Podstawowe ustawienia kampanii w sieci reklamowej (inteligentne vs standardowe)
  • Wybór geolokalizacji oraz w sposoby na wykluczania innych lokalizacji.
  • Wybór języków odbiorców do których ma być emitowana reklam.
  • Ustawienie budżetu dzienne kampanii,
  • Określanie stawek – od jakich ustawień rozpocząć. Jak działa każda z możliwości optymalizacji.
  • Dodatkowe ustawienia (czy wykluczenia treści działają? możliwości wyboru urządzeń)

2. Tworzenie grupy reklam w kampaniach GDN

  • Możliwości targetowania standardowego kampanii GDN (odbiorcy, tematy, słowa kluczowe, miejsca docelowe)
  • Niestandardowe grupy odbiorców – stwórz własny profil do targetowania użytkowników poprzez Google Ads
  • Dane demograficzne jako dodatkowe kryterium do targetowania odbiorców
  • Tworzenie połączonych list odbiorców poprzez warunki zawężania oraz wykluczania

3. Tworzenie reklam graficznych

  • Reklamy display przygotowane od podstaw – które formaty są najlepsze ? Co powinno znaleźć się na kreacji ?
  • Reklamy elastyczne – reklamy bannerowe do stworzenia przez każdego. Zalety oraz wady tego typu kreacji.

4. Optymalizacja kampanii w sieci reklamowej Google

  • Wybór optymalizatorów do określonych celów biznesowych
  • Podział kampanii pod względem urządzeń
  • Sprawdź gdzie wyświetlają się Twoje reklamy, optymalizacja na zasadzie wykluczeń witryn oraz kierowania kampanii na konkretne witryny.
  • Optymalizacja na podstawie demografii użytkowników.