Kampanie w wyszukiwarce Google

Obecny status
Nie jesteś zapisany
Cena
199 PLN
Rozpocznij
 

W ramach kursu otrzymujesz: 

  • Dostęp do wszystkie aktualizacji danego kursu przez 12 miesięcy.
  • Dostęp do zamkniętej grupy dla specjalistów.
  • Sesje pytań oraz odpowiedzi raz w miesiącu na żywo dla wszystkich uczestników kursu. 
Szczegółowa agenda kursu podzielona na moduły:
   
1. Ustawienia kampanii w wyszukiwarce
 
  • Podstawowe ustawienia kampanii oraz sieci w których ma być emitowana kampania.
  • Wybór geolokalizacji oraz sposoby na wykluczania innych lokalizacji.
  • Wybór języków odbiorców do których ma być emitowana reklam.
  • Ustawienie budżetu dziennego kampanii oraz przyczyny niewykorzystywania budżetu lub jego przekraczania.
  • Określanie stawek – od jakich ustawień rozpocząć. Jak działa każda z możliwości optymalizacji.
2. Budowa prawidłowych kampanii w wyszukiwarce Google Ads
 
  • Budowa kampanii wyszukiwarce odpowiadających na potrzeby użytkowników.
3. Chcesz mniej płacić za reklamy? Poznaj wynik jakości
 
  • Co to jest wynik jakości?
  • Trzy składowe wyniku jakości
  • Co się stanie gdy nie będziemy dbali o wynik jakości?

4. Tworzenie grup reklam oraz dobór efektywnych słów kluczowych

  • W jaki sposób dzielić słowa na grupy. Strategie podziału słów na grupy nawet przy wykorzystaniu prostego landing page.
  • Typy dopasowań słów kluczowych, zmiany jakie były wprowadzane w ostatnim czasie.
  • Praca na narzędziu – planer słów kluczowych. Wybór słów do wykorzystania w kampanii oraz fraz do wykluczenia. 

5. Tworzenie reklam tekstowych

  • Wykorzystanie USP w tekście. Jak się wyróżnić?
  • Rodzaje reklam tekstowych Elastyczne (nowe) oraz Reklamy tekstowe (stare). Jakie rodzaj reklam wybrać?
  • Wybór właściwego CTA – Call to Action w tekście.

6. Rozszerzenia reklam

  • Dlaczego warto wykorzystywać? Które rozszerzeniach to absolutny must have. 
  • Linki do podstron
  • Rozszerzenie informacji w witrynie
  • Rozszerzenie formularzy kontaktowych
  • Rozszerzenie lokalizacji
  • Rozszerzenie cen
  • Rozszerzenie aplikacji
  • Rozszerzenie promocji 
 7. Optymalizacja kampanii w wyszukiwarce
 
  • Optymalizacja poprzez stawki, kiedy warto podnieść, a kiedy obniżyć stawki
  • Regularna kontrola wyszukiwanych haseł – search query 
  • Segmentacja kampanii poprzez urządzenia 
  • Wybór odpowiednich optymalizatorów na koncie 
  • Optymalizacja poprzez harmonogram reklam 
  • Segmegnacja grup reklam 
  • Tworzenie listy wykluczająych słow kluczowych