Kampanie w wyszukiwarce Google
W ramach kursu otrzymujesz:
- Dostęp do wszystkie aktualizacji danego kursu przez 12 miesięcy.
- Dostęp do zamkniętej grupy dla specjalistów.
- Sesje pytań oraz odpowiedzi raz w miesiącu na żywo dla wszystkich uczestników kursu.
Szczegółowa agenda kursu podzielona na moduły:
1. Ustawienia kampanii w wyszukiwarce
- Podstawowe ustawienia kampanii oraz sieci w których ma być emitowana kampania.
- Wybór geolokalizacji oraz sposoby na wykluczania innych lokalizacji.
- Wybór języków odbiorców do których ma być emitowana reklam.
- Ustawienie budżetu dziennego kampanii oraz przyczyny niewykorzystywania budżetu lub jego przekraczania.
- Określanie stawek – od jakich ustawień rozpocząć. Jak działa każda z możliwości optymalizacji.
2. Budowa prawidłowych kampanii w wyszukiwarce Google Ads
- Budowa kampanii wyszukiwarce odpowiadających na potrzeby użytkowników.
3. Chcesz mniej płacić za reklamy? Poznaj wynik jakości
- Co to jest wynik jakości?
- Trzy składowe wyniku jakości
- Co się stanie gdy nie będziemy dbali o wynik jakości?
4. Tworzenie grup reklam oraz dobór efektywnych słów kluczowych
- W jaki sposób dzielić słowa na grupy. Strategie podziału słów na grupy nawet przy wykorzystaniu prostego landing page.
- Typy dopasowań słów kluczowych, zmiany jakie były wprowadzane w ostatnim czasie.
- Praca na narzędziu – planer słów kluczowych. Wybór słów do wykorzystania w kampanii oraz fraz do wykluczenia.
5. Tworzenie reklam tekstowych
- Wykorzystanie USP w tekście. Jak się wyróżnić?
- Rodzaje reklam tekstowych Elastyczne (nowe) oraz Reklamy tekstowe (stare). Jakie rodzaj reklam wybrać?
- Wybór właściwego CTA – Call to Action w tekście.
6. Rozszerzenia reklam
- Dlaczego warto wykorzystywać? Które rozszerzeniach to absolutny must have.
- Linki do podstron
- Rozszerzenie informacji w witrynie
- Rozszerzenie formularzy kontaktowych
- Rozszerzenie lokalizacji
- Rozszerzenie cen
- Rozszerzenie aplikacji
- Rozszerzenie promocji
7. Optymalizacja kampanii w wyszukiwarce
- Optymalizacja poprzez stawki, kiedy warto podnieść, a kiedy obniżyć stawki
- Regularna kontrola wyszukiwanych haseł – search query
- Segmentacja kampanii poprzez urządzenia
- Wybór odpowiednich optymalizatorów na koncie
- Optymalizacja poprzez harmonogram reklam
- Segmegnacja grup reklam
- Tworzenie listy wykluczająych słow kluczowych