OPIS

OPINIE

O AUTORZE

POWIĄZANE KURSY

Prawidłowe mierzenie efektów - kody konwersji

Kody konwersji to jedna z najważniejszych rzeczy przy ustawianiu kampanii. Dobrze określone mikro oraz makrokonwersje pozwolą na wyciągnięcie z Twoich kampanii maksimum efektów. Sprawdź w jaki sposób mierzyć wypełnienia formularz, zakupy, dodawanie do koszyka, a nawet połączenia telefoniczne.

OPINIE

O MNIE

Ponad 10 lat pracy przy tworzeniu kampanii Google Ads pozwoliło mi na przygotowanie programów szkoleń oraz kursów online, które są bezpośrednim przełożeniem mojej wiedzy. Nauczę Cię prowadzić efektywne kampanie, pokażę jak mierzyć efekty działań, interpretować ich wyniki i wyciągać wnioski. Zajmę się rozwiązaniem Twojego problemu oraz nauczę jak unikać błędów podaczas przyszłych działań.

   

Kampanie w sieci reklamowej Google Display Network
 

199.99zł

  • > Sprawdź jak dotrzeć do określonej grupy docelowej na podstawie ich zainteresowań oraz demografii

   

Kampanie produktowe

199.99zł

  • > Zależy ci na zwiększeniu sprzedaży w swoim sklepie internetowym? Warto uruchomić kampanie PLA jak najszybciej

   

Kampanie Video w serwisie Youtube

199.99zł

  • > Chcesz zwiększyć zasięg swojej marki ? Kampanie Video na Youtube to idealne rozwiązanie

   

Kampanie w wyszukiwarce Google

199.99zł

  • > Chcesz dotrzeć do użytkowników, który
    poszukują Twoich produktów lub usług tu i teraz? Ten kurs jest dla Ciebie

   

Kampanie lokalne

159.99zł

  • > Sprawdź to rozwiązanie jeżeli chcesz zwiększyć liczbę odwiedzin Twoich punktów stacjonarnych
INFORMACJE

Prawidłowe mierzenie efektów - kody konwersji

Co zyskujesz ?

  • > Dowiedz się jak prawidłowo mierzyć efekty Twoich kampanii Google Ads

MODUŁ 1
Co to jest konwersja?

  • > Dlaczego konwersje powinny znaleźć się na każdym koncie Google Ads
  • > Co to jest mikro oraz makro konwersja?
  • > Rodzaje konwersji na koncie Google Ads

MODUŁ 2
Konwersje mierzone w witrynie

  • > Omówienie ustawień konwersji
  • > Mierzenie konwersji typu wypełnienia formularzy
  • > Mierzenie konwersji typu zakup w sklepie
  • > Implementacja mikro oraz makro konwersje

MODUŁ 3
Konwersje mierzone przy pomocy połączeń telefonicznych

  • > Konwersje na połączenia telefoniczne z reklam
  • > Konwersje na połączenia telefoniczne w witrynie

MODUŁ 4
Konwersje mierzone za pomocą funkcji importuj

  • > Różnice między konwersjami Google Ads oraz Google Analytics
  • > Połączenie kont Google Ads oraz Google Analytics
  • > Import konwersji oraz nowe możliwości dzięki Google Analytics
INFORMACJE

Prawidłowe mierzenie efektów - kody konwersji​

Co zyskujesz ?

  • > Dowiedz się jak prawidłowo mierzyć efekty Twoich kampanii Google Ads

MODUŁ 1
Co to jest konwersja?

  • > Dlaczego konwersje powinny znaleźć się na każdym koncie Google Ads
  • > Co to jest mikro oraz makro konwersja?
  • > Rodzaje konwersji na koncie Google Ads

MODUŁ 2
Konwersje mierzone w witrynie

  • > Omówienie ustawień konwersji
  • > Mierzenie konwersji typu wypełnienia formularzy
  • > Mierzenie konwersji typu zakup w sklepie
  • > Implementacja mikro oraz makro konwersje

MODUŁ 3
Konwersje mierzone przy pomocy połączeń telefonicznych

  • > Konwersje na połączenia telefoniczne z reklam
  • > Konwersje na połączenia telefoniczne w witrynie

MODUŁ 4
Konwersje mierzone za pomocą funkcji importuj

  • > Różnice między konwersjami Google Ads oraz Google Analytics
  • > Połączenie kont Google Ads oraz Google Analytics
  • > Import konwersji oraz nowe możliwości dzięki Google Analytics

OPIS

OPINIE

O AUTORZE

POWIĄZANE KURSY

Prawidłowe mierzenie efektów - kody konwersji

Kody konwersji to jedna z najważniejszych rzeczy przy ustawianiu kampanii. Dobrze określone mikro oraz makrokonwersje pozwolą na wyciągnięcie z Twoich kampanii maksimum efektów. Sprawdź w jaki sposób mierzyć wypełnienia formularz, zakupy, dodawanie do koszyka, a nawet połączenia telefoniczne.

OPINIE

O MNIE

Ponad 10 lat pracy przy tworzeniu kampanii Google Ads pozwoliło mi na przygotowanie programów szkoleń oraz kursów online, które są bezpośrednim przełożeniem mojej wiedzy. Nauczę Cię prowadzić efektywne kampanie, pokażę jak mierzyć efekty działań, interpretować ich wyniki i wyciągać wnioski. Zajmę się rozwiązaniem Twojego problemu oraz nauczę jak unikać błędów podaczas przyszłych działań.

 

Kampanie w sieci reklamowej Google Display Network

199.99zł

  • > Sprawdź jak dotrzeć do określonej grupy docelowej na podstawie ich zainteresowań oraz demografii

 

Kampanie produktowe                             
                                      

199.99zł

  • > Zależy ci na zwiększeniu sprzedaży w swoim sklepie internetowym? Warto uruchomić kampanie PLA jak najszybciej

 

Kampanie Video w serwisie Youtube

199.99zł

  • > Chcesz zwiększyć zasięg swojej marki ? Kampanie Video na Youtube to idealne rozwiązanie

 

Kampanie w wyszukiwarce Google

199.99zł

  • > Chcesz dotrzeć do użytkowników, który
    poszukują Twoich produktów lub usług tu i teraz? Ten kurs jest dla Ciebie

 

Kampanie lokalne

159.99zł

  • > Sprawdź to rozwiązanie jeżeli chcesz zwiększyć liczbę odwiedzin Twoich punktów stacjonarnych