OPIS

OPINIE

O AUTORZE

POWIĄZANE KURSY

Kampanie w sieci reklamowej Google Display Network

Jak dotrzeć do osób zainteresowanych daną tematyką? Jak promować swoją markę w określonej grupie docelowej? Dowiedz się więcej o możliwościach w sieci reklamowej Google. Naucz się ustawiać efektywne kampanie display o ścisłe określonym targetowaniu.

OPINIE

O MNIE

Ponad 10 lat pracy przy tworzeniu kampanii Google Ads pozwoliło mi na przygotowanie programów szkoleń oraz kursów online, które są bezpośrednim przełożeniem mojej wiedzy. Nauczę Cię prowadzić efektywne kampanie, pokażę jak mierzyć efekty działań, interpretować ich wyniki i wyciągać wnioski. Zajmę się rozwiązaniem Twojego problemu oraz nauczę jak unikać błędów podaczas przyszłych działań.

   

Prawidłowe mierzenie efektów - kody konwersji                                                                 

 99.00zł

  • > Dowiedz się jak prawidłowo mierzyć efekty Twoich kampanii Google Ads                                                                             

   

Kampanie produktowe                             
                                      

199.99zł

  • > Zależy ci na zwiększeniu sprzedaży w swoim sklepie internetowym? Warto uruchomić kampanie PLA jak najszybciej

   

Kampanie Video w serwisie Youtube

199.99zł

  • > Chcesz zwiększyć zasięg swojej marki ? Kampanie Video na Youtube to idealne rozwiązanie

   

Kampanie lokalne

159.99zł

  • > Sprawdź to rozwiązanie jeżeli chcesz zwiększyć liczbę odwiedzin Twoich punktów stacjonarnych

   

Kampanie w wyszukiwarce Google

199.99zł

  • > Chcesz dotrzeć do użytkowników, który
    poszukują Twoich produktów lub usług tu i teraz? Ten kurs jest dla Ciebie
INFORMACJE

Kampanie w sieci reklamowej Google Display Network

Co zyskujesz ?

  • > Sprawdź jak dotrzeć do określonej grupy docelowej na podstawie ich zainteresowań oraz demografii

MODUŁ 1
Ustawienia kampanii w sieci reklamowej Google - GDN

  • > Podstawowe ustawienia kampanii w sieci reklamowej (inteligentne vs standardowe)
  • > Wybór geolokalizacji oraz w sposoby na wykluczania innych lokalizacji.
  • > Wybór języków odbiorców do których ma być emitowana reklam.
  • > Ustawienie budżetu dzienne kampanii, czy budżet w sieci reklamowej zawsze będzie wykorzystywane?
  • > Określanie stawek - od jakich ustawień rozpocząć. Jak działa każda z możliwości optymalizacji.
  • > Dodatkowe ustawienia (czy wykluczenia treści działają? możliwości wyboru urządzeń)

MODUŁ 2
Tworzenie grupy reklam w kampaniach GDN

  • > Możliwości targetowania standardowego kampanii GDN (odbiorcy, tematy, słowa kluczowe, miejsca docelowe)
  • > Niestandardowe grupy odbiorców - stwórz własny profil do targetowania użytkowników poprzez Google Ads
  • > Dane demograficzne jako dodatkowe kryterium do targetowania odbiorców
  • > Tworzenie połączonych list odbiorców poprzez warunki zawężania oraz wykluczania

MODUŁ 3
Tworzenie reklam graficznych

  • > Reklamy display przygotowane od podstaw - które formaty są najlepsze ? Co powinno znaleźć się na kreacji ?
  • > Reklamy elastyczne - reklamy bannerowe do stworzenia przez każdego. Zalety oraz wady tego typu kreacji.

MODUŁ 4
Optymalizacja kampanii w sieci reklamowej Google

  • > Wybór optymalizatorów do określonych celów biznesowych
  • > Podział kampanii pod względem urządzeń
  • > Sprawdź gdzie wyświetlają się Twoje reklamy, optymalizacja na zasadzie wykluczeń witryn oraz kierowania kampanii na konkretne witryny.
  • > Optymalizacja na podstawie demografii użytkowników.
INFORMACJE

Kampanie w sieci reklamowej Google Display Network​

Co zyskujesz ?

  • > Sprawdź jak dotrzeć do określonej grupy docelowej na podstawie ich zainteresowań oraz demografii

MODUŁ 1
Ustawienia kampanii w sieci reklamowej Google - GDN

  • > Podstawowe ustawienia kampanii w sieci reklamowej (inteligentne vs standardowe)
  • > Wybór geolokalizacji oraz w sposoby na wykluczania innych lokalizacji.
  • > Wybór języków odbiorców do których ma być emitowana reklam.
  • > Ustawienie budżetu dzienne kampanii, czy budżet w sieci reklamowej zawsze będzie wykorzystywane?
  • > Określanie stawek - od jakich ustawień rozpocząć. Jak działa każda z możliwości optymalizacji.
  • > Dodatkowe ustawienia (czy wykluczenia treści działają? możliwości wyboru urządzeń)

MODUŁ 2
Tworzenie grupy reklam w kampaniach GDN

  • > Możliwości targetowania standardowego kampanii GDN (odbiorcy, tematy, słowa kluczowe, miejsca docelowe)
  • > Niestandardowe grupy odbiorców - stwórz własny profil do targetowania użytkowników poprzez Google Ads
  • > Dane demograficzne jako dodatkowe kryterium do targetowania odbiorców
  • > Tworzenie połączonych list odbiorców poprzez warunki zawężania oraz wykluczania

MODUŁ 3
Tworzenie reklam graficznych

  • > Reklamy display przygotowane od podstaw - które formaty są najlepsze ? Co powinno znaleźć się na kreacji ?
  • > Reklamy elastyczne - reklamy bannerowe do stworzenia przez każdego. Zalety oraz wady tego typu kreacji.

MODUŁ 4
Optymalizacja kampanii w sieci reklamowej Google

  • > Wybór optymalizatorów do określonych celów biznesowych
  • > Podział kampanii pod względem urządzeń
  • > Sprawdź gdzie wyświetlają się Twoje reklamy, optymalizacja na zasadzie wykluczeń witryn oraz kierowania kampanii na konkretne witryny.
  • > Optymalizacja na podstawie demografii użytkowników.

OPIS

OPINIE

O AUTORZE

POWIĄZANE KURSY

Kampanie w sieci reklamowej Google Display Network

Jak dotrzeć do osób zainteresowanych daną tematyką? Jak promować swoją markę w określonej grupie docelowej? Dowiedz się więcej o możliwościach w sieci reklamowej Google. Naucz się ustawiać efektywne kampanie display o ścisłe określonym targetowaniu.

OPINIE

LOREM IPSUM

Ponad 10 lat pracy przy tworzeniu kampanii Google Ads pozwoliło mi na przygotowanie programów szkoleń oraz kursów online, które są bezpośrednim przełożeniem mojej wiedzy. Nauczę Cię prowadzić efektywne kampanie, pokażę jak mierzyć efekty działań, interpretować ich wyniki i wyciągać wnioski. Zajmę się rozwiązaniem Twojego problemu oraz nauczę jak unikać błędów podaczas przyszłych działań.

 

Prawidłowe mierzenie efektów - kody konwersji                                                                 

 99.00zł

  • > Dowiedz się jak prawidłowo mierzyć efekty Twoich kampanii Google Ads                                                                             

 

Kampanie produktowe                             
                                      

199.99zł

  • > Zależy ci na zwiększeniu sprzedaży w swoim sklepie internetowym? Warto uruchomić kampanie PLA jak najszybciej

 

Kampanie Video w serwisie Youtube

199.99zł

  • > Chcesz zwiększyć zasięg swojej marki ? Kampanie Video na Youtube to idealne rozwiązanie

 

Kampanie lokalne

159.99zł

  • > Sprawdź to rozwiązanie jeżeli chcesz zwiększyć liczbę odwiedzin Twoich punktów stacjonarnych

 

Kampanie w wyszukiwarce Google

199.99zł

  • > Chcesz dotrzeć do użytkowników, który
    poszukują Twoich produktów lub usług tu i teraz? Ten kurs jest dla Ciebie