OPIS

OPINIE

O AUTORZE

POWIĄZANE KURSY

Kampanie w wyszukiwarce oraz podstawy Google Ads

Sprawdź w jaki sposób ustawić kampanie w wyszukiwarce nastawioną na efekt. Potrzebujesz dotrzeć do użytkowników, którzy potrzebuje Twoich usług lub produktów tu i teraz? Kampanie w wyszukiwarce to idealne rozwiązanie by to zrobić. Naucz się w jaki sposób wybrać efektywne słowa kluczowe, napisach chwytliwe teksty reklamowe oraz optymalizować kampanie nastawione na Twój efekt biznesowy. 

OPINIE

O MNIE

Ponad 10 lat pracy przy tworzeniu kampanii Google Ads pozwoliło mi na przygotowanie programów szkoleń oraz kursów online, które są bezpośrednim przełożeniem mojej wiedzy. Nauczę Cię prowadzić efektywne kampanie, pokażę jak mierzyć efekty działań, interpretować ich wyniki i wyciągać wnioski. Zajmę się rozwiązaniem Twojego problemu oraz nauczę jak unikać błędów podaczas przyszłych działań.

 

Kampanie w sieci reklamowej Google Display Network

199.99zł

  • > Sprawdź jak dotrzeć do określonej grupy docelowej na podstawie ich zainteresowań oraz demografii

 

Kampanie produktowe

199.99zł

  • > Zależy ci na zwiększeniu sprzedaży w swoim sklepie internetowym? Warto uruchomić kampanie PLA jak najszybciej

 

Prawidłowe mierzenie efektów - kody konwersji

 99.00zł

  • > Dowiedz się jak prawidłowo mierzyć efekty Twoich kampanii Google Ads                                                                             

 

Kampanie lokalne

159.99zł

  • > Sprawdź to rozwiązanie jeżeli chcesz zwiększyć liczbę odwiedzin Twoich punktów stacjonarnych

 

Kampanie Video w serwisie Youtube

199.99zł

  • > Chcesz zwiększyć zasięg swojej marki ? Kampanie Video na Youtube to idealne rozwiązanie
INFORMACJE

Kampanie w wyszukiwarce Google

Co zyskujesz ?

  • > Chcesz dotrzeć do użytkowników, który
    poszukują Twoich produktów lub usług tu i teraz? Ten kurs jest dla Ciebie

MODUŁ 1
Ustawienia kampanii w wyszukiwarce

  • >Podstawowe ustawienia kampanii oraz sieci w których ma być emitowana kampania.

  • > Wybór geolokalizacji oraz w sposoby na wykluczania innych lokalizacji.

  • >Wybór języków odbiorców do których ma być emitowana reklam.

  • >Ustawienie budżetu dzienne kampanii oraz przyczyny niewykorzystywania budżetu lub jego przekraczania.

  • > Określanie stawek - od jakich ustawień rozpocząć. Jak działa każda z możliwości optymalizacji.

MODUŁ 2
Tworzenie grup reklam oraz dobór efektywnych słów kluczowych

  • > W jaki sposób dzielić słowa na grupy. Strategie podziału słów na grupy nawet przy wykorzystaniu prostego landing page.

  • > Typy dopasowań słów kluczowych, zmiany jakie były wprowadzane w ostatnim czasie.

  • > Praca na narzędziu - planer słów kluczowych. Wybór słów do wykorzystania w kampanii oraz fraz do wykluczenia.

MODUŁ 3
Tworzenie reklam tekstowych

  • >Wykorzystanie USP w tekście. Jak się wyróżnić?

  • > Rodzaje reklam tekstowych Elastyczne (nowe) oraz Reklamy tekstowe (stare). Jakie rodzaj reklam wybrać?

  • > Wykorzystanie funkcji w reklamach - automatyzacja tekstów

  • > Wybór właściwego CTA - Call to Action w tekście.

MODUŁ 4
Rozszerzenia reklam

  • > Jak rozszerzenia wpływają na konto

  • > Jak działają rozszerzenia oraz które Warto wykorzystywać w zależności od rodzajów biznesów
INFORMACJE

Kampanie w wyszukiwarce Google​

Co zyskujesz ?

  • > Chcesz dotrzeć do użytkowników, który
    poszukują Twoich produktów lub usług tu i teraz? Ten kurs jest dla Ciebie

MODUŁ 1
Ustawienia kampanii w wyszukiwarce

  • >Podstawowe ustawienia kampanii oraz sieci w których ma być emitowana kampania.

  • > Wybór geolokalizacji oraz w sposoby na wykluczania innych lokalizacji.

  • >Wybór języków odbiorców do których ma być emitowana reklam.

  • >Ustawienie budżetu dzienne kampanii oraz przyczyny niewykorzystywania budżetu lub jego przekraczania.

  • > Określanie stawek - od jakich ustawień rozpocząć. Jak działa każda z możliwości optymalizacji.

MODUŁ 2
Tworzenie grup reklam oraz dobór efektywnych słów kluczowych

  • > W jaki sposób dzielić słowa na grupy. Strategie podziału słów na grupy nawet przy wykorzystaniu prostego landing page.

  • > Typy dopasowań słów kluczowych, zmiany jakie były wprowadzane w ostatnim czasie.

  • > Praca na narzędziu - planer słów kluczowych. Wybór słów do wykorzystania w kampanii oraz fraz do wykluczenia.

MODUŁ 3
Tworzenie reklam tekstowych

  • >Wykorzystanie USP w tekście. Jak się wyróżnić?

  • > Rodzaje reklam tekstowych Elastyczne (nowe) oraz Reklamy tekstowe (stare). Jakie rodzaj reklam wybrać?

  • > Wykorzystanie funkcji w reklamach - automatyzacja tekstów

  • > Wybór właściwego CTA - Call to Action w tekście.

MODUŁ 4
Rozszerzenia reklam

  • > Jak rozszerzenia wpływają na konto

  • > Jak działają rozszerzenia oraz które Warto wykorzystywać w zależności od rodzajów biznesów

OPIS

OPINIE

O AUTORZE

POWIĄZANE KURSY

Kampanie w wyszukiwarce oraz podstawy Google Ads

Sprawdź w jaki sposób ustawić kampanie w wyszukiwarce nastawioną na efekt. Potrzebujesz dotrzeć do użytkowników, którzy potrzebuje Twoich usług lub produktów tu i teraz? Kampanie w wyszukiwarce to idealne rozwiązanie by to zrobić. Naucz się w jaki sposób wybrać efektywne słowa kluczowe, napisach chwytliwe teksty reklamowe oraz optymalizować kampanie nastawione na Twój efekt biznesowy. 

OPINIE

LOREM IPSUM

Ponad 10 lat pracy przy tworzeniu kampanii Google Ads pozwoliło mi na przygotowanie programów szkoleń oraz kursów online, które są bezpośrednim przełożeniem mojej wiedzy. Nauczę Cię prowadzić efektywne kampanie, pokażę jak mierzyć efekty działań, interpretować ich wyniki i wyciągać wnioski. Zajmę się rozwiązaniem Twojego problemu oraz nauczę jak unikać błędów podaczas przyszłych działań.

 

Kampanie w sieci reklamowej Google Display Network

199.99zł

  • > Sprawdź jak dotrzeć do określonej grupy docelowej na podstawie ich zainteresowań oraz demografii

 

Kampanie produktowe                             
                                      

199.99zł

  • > Zależy ci na zwiększeniu sprzedaży w swoim sklepie internetowym? Warto uruchomić kampanie PLA jak najszybciej

 

Prawidłowe mierzenie efektów - kody konwersji                                                                 

 99.00zł

  • > Dowiedz się jak prawidłowo mierzyć efekty Twoich kampanii Google Ads                                                                             

 

Kampanie lokalne

159.99zł

  • > Sprawdź to rozwiązanie jeżeli chcesz zwiększyć liczbę odwiedzin Twoich punktów stacjonarnych

 

Kampanie Video w serwisie Youtube

199.99zł

  • > Chcesz zwiększyć zasięg swojej marki ? Kampanie Video na Youtube to idealne rozwiązanie